Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych | Małgorzata Adamik-Szysiak | Wydawnictwo UMCS

Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną  nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, […] pokazuje czytelnikowi politykę rozumianą per se, ale przede wszystkim jej uwikłanie w rozmaite konteksty medialne, od których w dobie powszechnej mediatyzacji uciec nie sposób […] Przedmiotem swojego zainteresowania dr Małgorzata Adamik-Szysiak uczyniła złoty trójkąt – media, polityków i obywateli, snując wokół tej triady rozważania. […] Narracja wiedzie czytelnika od treści ogólnych, pozwalających umieścić rozważania badaczki w szerokim kontekście teoretycznym, ku tematyce szczegółowej, eksplorowanej w empirycznej części pracy. Kategorie analityczne, którymi posiłkuje się Autorka przekonują, że miała pomysł na tę pracę i konsekwentnie go zrealizowała, aż po etap empirycznej weryfikacji hipotez badawczych. […] To monografia interesująca poznawczo, niebanalna, skłaniająca do twórczej refleksji […] Połączenie ze sobą perspektywy medioznawczej z politologiczną, a także mariaż koncepcji teoretycznych – również tych najnowszych – z empirią sprawia, że rozprawę czyta się z prawdziwym zainteresowaniem.

Z recenzji dr hab. Magdaleny Szpunar

 

ISBN: 978-83-227-9119-6
Objętość: 538 stron
Format: B5
Rodzaj oprawy: twarda
Rok wydania: 2018

 

Dodaj komentarz

  Subscribe  
Powiadom o
Wróć do góry