Czasopisma | Antropologia i etnologia | Bibliotekoznawstwo | Biologia | Chemia | Ekonomia | Filozofia | Fizyka | Geografia | Historia i archeologia | Historia nauki | Język | Kulturoznawstwo | Literatura | Matematyka | Medycyna | Pedagogika | Prawo i politologia | Psychologia | Religioznawstwo | Socjologia | Sztuka

Dwujęzyczność migowo-pisana dzieci głuchych. Komunikacja i procesy poznawcze | Justyna Kotowicz | Wydawnictwo UP

W książce postanowiono spojrzeć przez pryzmat dwujęzyczności na dwa aspekty funkcjonowania dzieci głuchych, czyli na komunikację i procesy poznawcze. Oba te obszary są interesujące zarówno z punktu widzenia naukowca zajmującego się głuchotą, jak i z perspektywy praktyka (np. nauczyciela, psychologa, wychowawcy) pracującego z osobami z ubytkiem słuchu. Prace Monograficzne 843

ISBN 978-83-8084-160-4
ISSN 0239-6025
rok wydania 2018
format A5
oprawa miękka
stron 166

Dodaj komentarz

  Subscribe  
Powiadom o
Wróć do góry