Czasopisma | Antropologia i etnologia | Bibliotekoznawstwo | Biologia | Chemia | Ekonomia | Filozofia | Fizyka | Geografia | Historia i archeologia | Historia nauki | Język | Kulturoznawstwo | Literatura | Matematyka | Medycyna | Pedagogika | Prawo i politologia | Psychologia | Religioznawstwo | Socjologia | Sztuka

Edukacja a myślenie. Inkluzja czy współmierność… Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Stanisławowi Dylakowi | Kazimierz Przyszczypkowski, Sławomir Futyma, Grażyna Barabasz | Wydawnictwo UAM

Bez wątpienia wszystkich zaangażowanych w tę publikację autorów łączy osoba Profesora Stanisława Dylaka, którego liczba publikacji jest imponująca, a składa się na nią wiele książek i dziesiątki artykułów zamieszczonych w renomowanych czasopismach. Innym bardzo ważnym elementem, który wskazuje na potrzebę podjęcia refleksji o myśleniu wydaje się sytuacja polskiej edukacji, która znajduje się w procesie nieustannej transformacji. W istocie, początek XXI wieku obrodził w rozmaite manifesty, wszechobecną krytykę, a z drugiej strony olbrzymią chęć zrozumienia mechanizmów funkcjonowania świata. Działania naukowe Dostojnego Jubilata zdają się wychodzić naprzeciwko wyłaniającym się coraz to nowym, albo wciąż tym samym, problemom, lecz w nowym opakowaniu.

 

Typ publikacji: Monografia
Rok wydania: 2018
Wydanie: I
Seria: Psychologia i Pedagogika nr 276
ISSN: 0083-4254
ISBN: 978-83-232-3360-2
Liczba stron: 332
Liczba arkuszy wyd.: 21,00
Format [cm]: 17,0 x 24,0
Rodzaj oprawy: twarda, folia matowa

 

Dodaj komentarz

  Subscribe  
Powiadom o
Wróć do góry