Czasopisma | Antropologia i etnologia | Bibliotekoznawstwo | Biologia | Chemia | Ekonomia | Filozofia | Fizyka | Geografia | Historia i archeologia | Historia nauki | Język | Kulturoznawstwo | Literatura | Matematyka | Medycyna | Pedagogika | Prawo i politologia | Psychologia | Religioznawstwo | Socjologia | Sztuka

Język a media. Wzory komunikacji we współczesnych mediach | Bogusław Skworonek, Ewa Horyń, Agnieszka Walecka-Rynduch | Wydawnictwo UP

Głównym tematem pracy są nowe wzory komunikacji we współczesnym dyskursie publicznym i medialnym. Artykuły podzielone zostały na trzy części merytoryczne: w pierwszej scharakteryzowane zostały różne aspekty nowej komunikacji w sieci (astroturfing, marketing medialny, wpływ mediów na kształtowanie tożsamości młodych ludzi, komunikacja wizualna); w drugiej przybliżono nowe wzory komunikacji w komunikowaniu politycznym (analiza prasy, języka publicystyki, zabiegów retorycznych, kreowania medialnych obrazów); w trzeciej zaś – ukazano jak współcześnie kształtują się wzory komunikacji w obrębie szeroko rozumianej komunikacji medialnej. Prace Monograficzne 847

 

ISBN 978-83-8084-121-5
ISSN 0239-6025
rok wydania 2018
format B5
oprawa miękka
stron 252

Dodaj komentarz

  Subscribe  
Powiadom o
Wróć do góry