Czasopisma | Antropologia i etnologia | Bibliotekoznawstwo | Biologia | Chemia | Ekonomia | Filozofia | Fizyka | Geografia | Historia i archeologia | Historia nauki | Język | Kulturoznawstwo | Literatura | Matematyka | Medycyna | Pedagogika | Prawo i politologia | Psychologia | Religioznawstwo | Socjologia | Sztuka

Lubelski Rocznik Pedagogiczny, t. XXXVI, 4. Możliwości i ograniczenia nowych technik informacyjnych w edukacji | Wydawnictwo UMCS

Doniosłość związków edukacji i mediów jest szczególna. Przy podstawowym wykorzystaniu można sformułować tezę, że media są narzędziem ułatwiającym proces kształcenia, ale wnikliwa analiza ujawnia pytania: jak szukać dróg optymalizacji wykorzystania mediów w edukacji? jak kształtować kompetencje informatyczne nauczycieli? jakie występuje ryzyko uzależnienia od mediów? czym jest dzisiejsza wiedza i jak z niej korzystać? czy i jak zmienił się proces uczenia się? Kwestie te jedynie sygnalizują niektóre aspekty implementowania mediów w proces kształcenia, ale z pewnością skłaniają do refleksji. Autorzy niniejszego opracowania – pracownicy naukowo-dydaktyczni polskich uniwersytetów starają się odpowiedzieć na powyższe pytania.

Ze Wstępu

red. Wojciech Czerski, Rafał Wawer

ISSN:0137-6136

Objętość:212 stron

Format:B5

Rodzaj oprawy:miękka

Rok wydania:2018

Dodaj komentarz

  Subscribe  
Powiadom o
Wróć do góry