Czasopisma | Antropologia i etnologia | Bibliotekoznawstwo | Biologia | Chemia | Ekonomia | Filozofia | Fizyka | Geografia | Historia i archeologia | Historia nauki | Język | Kulturoznawstwo | Literatura | Matematyka | Medycyna | Pedagogika | Prawo i politologia | Psychologia | Religioznawstwo | Socjologia | Sztuka

Społeczne, ekonomiczne i kulturowe uwarunkowania zróżnicowania wyników egzaminów gimnazjalnych | Mirosław Radoła | Wydawnictwo UAM

W monografii przedstawiono zależności między zróżnicowaniem wyników egzaminów gimnazjalnych a czynnikami społeczno-kulturowymi i ekonomicznymi. Monografia składa się z sześciu rozdziałów. Pierwsze trzy konstruują teoretyczną i metodyczną podstawę pracy, trzy ostanie jej empiryczną część. W czasie badań gimnazja znajdowały się w fazie rozwoju, w momencie wydania książki – kończą swą działalność. Praca może być jednym z finalnych rejestrów zalet i wad tego typu szkoły oraz przyczynkiem do dalszej dyskusji.

 

Tytuł (en): Social, economic and cultural conditons of differences in secondary school examinaton results
Typ publikacji: Monografia
Rok wydania: 2018
Wydanie: I
Seria: Psychologia i Pedagogika nr 277
ISSN: 0083-4254
ISBN: 978-83-232-3362-6
Liczba stron: 162
Liczba arkuszy wyd.: 7,50
Format [cm]: 17,0 x 24,0
Rodzaj oprawy: miękka, folia błyszcząca

 

Dodaj komentarz

  Subscribe  
Powiadom o
Wróć do góry